środa, 12 marca 2014

OSOBA BEZWYZNANIOWA WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE.

Od 24.10.2011 roku jestem osobą bezwyznaniową, czyli po wystąpieniu z kościoła katolickiego nie należę do żadnego kościoła lub związku wyznaniowego. Jestem duchowo wolnym człowiekiem, ale żyję pośród niewolników i z tym nie jest mi lekko. Nawet ci, którzy określają się ateistami lub racjonalistami są dla mnie zniewoleni przez swój stosunek do otaczającej nas rzeczywistości.
Będę się starał na tym blogu opisywać świat widziany moimi zmysłami i w oparciu o doświadczenia przedstawię, wbrew większości opinii, to co jest doskonałe wokół mnie i prowadzi mnie ku tej doskonałości.

Na potwierdzenie mojej bezwyznaniowości publikuję odpis Aktu Chrztu z adnotacją o wystąpieniu z Kościoła katolickiego:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz